Sunday 12 February 2012

Bila...Aku sudah Tiada...Simpan semua Lagu Ku Jangan di Tangis selalu.....

SEDIH !!
ITULAH ungkapan yg mampu diluahkan..memahami tuntutan manusia yg kadang kala sangat mnyedihkan hati..
Tapi hanyalah sbuah pkataan SABAR itu yg lebih bsar makamnya..itu jua lah yg harus di fahami..
Meniti saat -saat indah bukan la mainan kini,hanyalah skdar omong kosong yg kadang kala tidak memberi erti..
Bila cakap mcm-mcm..smua pakat salah tafsirkan..
Memahami prasaan,kehendak sampaikan kita mrasa diri kita langsung tak memberi erti..
Bila terfikir.....jauh....
Apakah Ujian yg sedang Allah beri pd hamba Mu ini..??
Diuji kiri dan kanan...sampai merasakan diri ini seolah-olah melukut ditepi gantang
mcm lagu aisyah tu!..haaa
selagi terdaya kudrat ini,Insyallah akan aku teruskan perjuangan ni...walaupn di uji kiri kanan-
atas bwah-dan depan blakang..Hanya alunan Astaqfar yg mampu diucapkan semoga Allah menhilangkang
rasa-rasa duri ini..
Aku mengangap ini hanyalah sekumit ujian yg Allah beri..ada lgi yg lebih bsar yg harus aku tempuhi...
Jauhhh di sudut hati nak kan satu sinar kebahgiaan walaupn pd zahirnya mugkin itu terlalu payah utk di tafsirkan..
Tapi aku memohon pd Allah agar diberi ruang da pluang utk aku terus istiqamah dalam mncari cinta selepas Allah dan RasuL ini.......
Maaf sekiranya tersinggung....
kerana saya lebih tersinggung....
Allah Maha Mengetahui....

No comments:

Post a Comment